close
上星期去左海洋公園個度玩Halloween
好多人丫,好彩我地有買fast pass (雖然都幾貴,但係就玩得晒)
玩第一間鬼屋個時都有d緊張ga,
但係點知佢一次放好多人入去玩
所以...居然連我都唔驚
後面個d 就梗加唔怕啦
都見到d人係邊度出來嚇你ge

不過最怕個個都係佈置得好似靈堂咁
我覺得我地會怕,係同中國人思想有關囉
完全唔係怕有人出來嚇你
而係個d佈置感覺好唔舒服,梗係覺得有d 野咁
外國人入去應該冇咩feel

但係講返呢個Halloween
佢地d佈置真係好比心機ga
好靚囉
同埋d人既化妝都好靚ga
係門口度有專人同你化妝,(如果你都想扮鬼的話可以去玩下,但係...唔知幾錢一位呢?)

Halloween我諗我去一次就夠啦,
因為都唔係咁好玩(冇我預期之中咁好玩囉)

最悶最無聊就係呢個:


d相我update 晒啦==香港之旅
arrow
arrow
    全站熱搜

    shirleyl82 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()